Hauge Skolekorps -!!
 • Styre for alle korps i Haugesund    • Sommerkurs    • Filer    • Årshjul    • Hva skjer    • Bli musikant    • Om korpset    • Sponsorer      • Hjem

Om korpset

Snarveier:
 Logg inn medlem
 Kontakt oss!

Velkommen til Hauge Skolekorps !

Siden 1950 har Hauge skolekorps spredt musikk, vennskap og glede! Hauge Skolekorps jobber aktivt for å fremme interesse for og utøvelse av musikk blant medlemmene, samt medvirke til utvikling av sunne interesser og godt vennskap.

Korpset rekrutterer medlemmer fra Hauge Skole og har i dag 20 medlemmer og 12 aspiranter.

Vi anbefaler alle å bruke våres sponsorer når dere trenger tjenestene de leverer.

Du er Velkommen til å ta kontakt med oss hvis du vil spille i korpset eller hvis du vil sponse oss.

I Hauge Skolekorps driver vi med musikk, lek og samspill, og du lærer å spille av flinke instruktører og dirigenter. Det handler om å musikk, godt vennskap og sunne interesser!
Skolekorpset har musikanter Hauge Skole. Siden 1950 har Hauge skolekorps spredt musikk, vennskap og glede.

Hvorfor bli med i korps?
  • I korps får du nye venner på tvers av klassetrinn
  • I korps opplever du spilleglede og felleskap
  • Å beherske et instrument gir deg mestrings­følelse og stolthet