Hauge Skolekorps -!!
 • Styre for alle korps i Haugesund    • Sommerkurs    • Filer    • Årshjul    • Hva skjer    • Bli musikant    • Om korpset    • Sponsorer      • Hjem

Hva skjer

Snarveier:
 Logg inn medlem
 Kontakt oss!

Øvelser og spilledager ut vårsemester 2018

Trykk på ikonet nederst på siden, da kommer opp et word dokument =)

Øvelser og spilledager ut vårsemester 2018

24. April – Vanlig Øvelse 16-18 med fokus på marsjering

NB! Seminar I Gymsalen – vi har fokus på marsjering

• Fredag 27. April 17-19
  • Lørdag 28. April 10-14

Lørdag kan det være lirt å ta med en matpakke – korpset ordner litt saft og frukt

01. Mai – vi møtes i skolegården i full uniform klokka 10:30 – vi marsjerer ned til Byparken for å ta bilder, så spiller vi på Havnaberg Eldresenter som alltid. Etterpå Marsjerer vi litt i byen – før vi ca. 12:30 går og koser oss med Pizza på vårt nye lokale treffsted «På Haugå»

08. Mai - Vanlig Øvelse 16-18 med fokus på marsjering

15. Mai - Vanlig Øvelse 16-18 med fokus på marsjering

17. Mai – oppmøte i skolegården med full uniform (kommer tilbake med eksakt tidspunkt) ca. 09:00 – vi spiller og marsjerer i barnetoget. Vi skal også gjøre opptreden på «Jyss for ein dag» på skolen. Egen info kommer om 17 Mai.

22. Mai – Åpent hus på øvelsen fra 17:00, vi inviterer til boller, saft og prøvespilling for de som ønsker. Nye medlemmer ønskes hjertelig velkommen til oss!

26. Mai Skolekorpsenes dag Oppmøte Skolegården i full uniform  Mer info kommer om tidspunkt!

29. Mai - Vanlig Øvelse fra 16-18

05. Juni - Vanlig Øvelse fra 16-18

12. Juni – Sommeravslutning med korpset! Vi kommer tilbake med mer info.

Vi gleder oss til årets høysesong! :D:D:D

Read file