Hauge Skolekorps -!!
 • Styre for alle korps i Haugesund    • Sommerkurs    • Filer    • Årshjul    • Hva skjer    • Bli musikant    • Om korpset    • Sponsorer      • Hjem

Bli musikant

Snarveier:
 Logg inn medlem
 Kontakt oss!

Inn- og utmelding

For at våres medlemslister skal alltid være oppdatert, må korpset varsles ved utmelding og permisjon.

Ved innmelding registreres aspirant i korpsets medlemslister, samt hos Norges Musikkorpsforbund. Innmelding i NMF sin register må gjøres snarest for at forsikringen skal være på plass. Hos oss er både musikant/aspirant forsikret samt med instrument.

All utmelding skal skje skriftlig til våres korps leder Lillian Fiveland. Unngå å slutte midt i et år. Tenk nøye gjennom hvor viktig nettopp DU er for Hauge Skolekorps. Husk at du i korpset ofte er et forbilde for de som er yngre enn deg og at andre av den grunn også får lyst å slutte.

Dersom musikant ønsker permisjon fra korpset skal dette meldes skriftlig til våres leder. Permisjon innvilges i inntil 6 måneder om gangen. Dersom du får innvilget permisjon må du levere inn instrument/uniform etc. og du må betale kontingent.